کد خبر : 2901
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 9:02
-

خدمات بسیج سازندگی گچساران از تهیه جهیزیه محرومان تا توجه به سرپناه مستضعفان

پریسا بازپور فتح

خدمات بسیج سازندگی گچساران از تهیه جهیزیه محرومان تا توجه به سرپناه مستضعفان

خدمات بسیج سازندگی گچساران از تهیه جهیزیه محرومان تا توجه به سرپناه مستضعفان
مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: از سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱۳۴ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین زوج های نیازمند در گچسادان توزیع شده است.

به گزارش تیرماه نیوز مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: از سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱۳۴ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین زوج های نیازمند در گچسادان توزیع شده است.

سرهنگ اسلام انصاری اظهار کرد: بسیج سازندگی تاکنون در حوزه های مختلف اقدامات خوبی در راستای کمک به مردم نیازمند و پیشرفت و توسعه منطقه انجام داده است.

وی بیان کرد: از سال ۱۴۰۱ تا کنون ۱۳۴ سری جهیزیه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین زوج های نیازمند در گچساران توزیع شد.

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: در سالجاری ۱۱۵ صندوق تعاونی قرض الحسنه و ۱۵ تعاونی در بسیج سازندگی تشکیل و بیش از ۵۴۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰ نفر اهداء شده است.

انصاری عنوان کرد: در راستای تلاش بسیج سازندگی در مناطق محروم و نیازمند، کمک به ساخت ۵ باب منزل مسکونی به ارزش ۲ میلیارد ریال، تعمیر و بهسازی سرویس بهداشتی ۵۰ باب منزل مسکونی، گازکشی ۵۰ باب منزل مسکونی و تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی ۱۰ خانوار با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال در سالجاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به حضور بسیج سازندگی در تمام عرصه ها گفت: برای خدمت به مردم اقدامات بسیاری توسط بسیج سازندگی گچساران انجام شده است.

 مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان می توان به واریز نقدی ۵۰۰ میلیون ریال وجهه نقد توسط گروه های جهادی به نیازمندان و در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پخت ۴۵ هزار پرس غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان شهرستان اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار

تیتر یک

آرشیو